idsassa.blogg.se

Bond, James Bond!

Publicerad 2012-12-09 02:40:56 i

Alltså man är ju inte nådigt badass när man tar rulltrappan ner till markplan igen när man just hängt med Bond, James Bond på Skyfall ett par timmar. Tonerna av det og så välkända soundtracket sitter som en smäck i hjärnan och spelas på repeat hela tiden. Om man dessutom är ensam så känns det säkert ännu mer som att man kan gå genom eld och sådär.

Sarah lyckades få alldeles miserabla sviter av gårdagens "utgång" som egentligen inte alls var så lyckad. Hard Rock Café var riktigt bra, en öl "on the house" efter maten och vi var sådär lagom nöjda när vi gick vidare efter kommentarer som "You are Roxette" och lite skönsång på det såklart. Resten är inte ens värt att nämna, ingenting märkvärdigt alls! Hur som helst så har hon spenderat mestadelen av dagen i vågrätt läge så jag gick på bio ensam. Spännande. Mest eftersom jag hamnade mellan två argentinska par i medelåldern som absolut skulle prata över mig. Inte ville de byta plats heller. Annorlunda upplevse! Och jag var i princip James Bond när jag gick de 1700 meterna till hostelet igen, har aldrig haft sån stenkoll på vad som hände runt omkring mig tror jag!

Kommentarer

Postat av: Fru G.

Publicerad 2012-12-09 21:48:21

Du skulle passa som Bondbrud - ny karriär kanske??? Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela