idsassa.blogg.se

Brev fran Santiago

Publicerad 2012-12-14 22:56:40 i Allmänt,

Hejsan morsan, hejsan stickan
Har ar brev fran alsklingsflickan!
Jag har kul har i Santiago,
och sa har borjar min hjaltesago..
 
Ida akte hem till Schweden,
hon gillade inte backpacker-seden.
Men jag var inte fardig,
sa jag fortsatter att resa ihardig.
 
Har ar roligt vill jag lova,
fastan lite svart att sova.
Tjejen som har sangen bredvid mig,
hon lagger sig inte nar hon behover nej!
 
Uti staden finns baciller,
men har finns alla typer piller.
Men det basta ar nog ölen,
aven om den tar pa geniknölen.
 
Skydiving var fantastiskt,
kanslan helt bombastiskt!
Och tango var inte dalig,
aven om min dans ar lite ihalig.
 
Och sa ar jag nu mobillös,
at en "godisförsaljare" jag fnös.
Sa försvann han med mobilen,
det var en dalig stil den!
 
Pa mandag far jag bort,
till Costa rica med basta sort!
Nej nu ska jag mat framkalla,
men pussar och kramar till er alla!

Kommentarer

Postat av: Mamma lotta

Publicerad 2012-12-15 08:29:28

Oh så fint skaldat puss

Postat av: Julia

Publicerad 2012-12-17 20:26:04

Haha!! Sött!! Var rädd om dig, LOVA!!! <3

Postat av: Ida

Publicerad 2012-12-18 18:22:16

Inte dåligt rimmat där, sassa!
Kos deg masse!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela