idsassa.blogg.se

Ett utkast som bara inte blev postat i tid.

Publicerad 2012-12-22 19:54:06 i Allmänt,

Da var det sista kvallen Chile och, inte minst, sista kvallen i Sydamerika!
Vi har haft some good runs har och varit med om bade det ena och det andra. Och jag kanner verkligen att jag maste komma tillbaka en annan dag och se resten. For man ser ju inte allt. Inte helt i narheten. Och aven om det var jobbigt att inse var det ett lugn som spred sig nar man val beslot att nej, det gar inte att se och gora allt. Vi tar det en annan gang. Som Brasilien. Dit vi inte akt alls. Typ. Det finns ju kvar. Forhoppningsvis. Om inte jorden gar under den 21.
 
Santiago ar en valdigt fin och inte minst trevlig stad som jag ocksa garna atervander till! Kanslan ar dessutom den samma om Valparaiso - kand for sin skonhet da det ar en av fa stader som ar skyddade av UNESCO. Fantastiskt vackert men efter att ha sett alltfor mycket vackert kande jag mig aningen avslagen under turen. Men ni kan ju ta en titt pa bilderna och se sjalva vad ni tycker!
 
 

Kommentarer

Postat av: Mamma Lotta

Publicerad 2012-12-23 12:26:17

Ohhhh jag vill oxå se detta. Ser ju helt fantastiskt ut!! Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela